Strateegiline tegevusplaan HEV lapse/õpilase märkamisel
Lapse/õpilase erivajaduse ilmnemisel käivituvad järgmised kaasava hariduse kontseptsioonist lähtuvad tegevused (vt ka PGS § 46 – 49link opens on new page, KELS § 12 - 14link opens on new page):
- Vestlus lapsega, vestlus lapsevanemaga;
- Ümarlaua läbiviimine;
- Individuaalse jälgimise kaardi avamine, pidev lapse/õpilase jälgimine ning suunamine/juhendamine;
- Lapsevanema nõustamine ja soovitused pöörduda Rajaleidja poole;
- Rajaleidja spetsialistide uuringud ning otsused (üldtugi, tõhustatud tugi, eritugi);
- Rajaleidja poolne REHA plaani koostamine ja edastamine lapsevanemale;
- Lapsevanemalt loa saamine plaaniga tutvumiseks ning plaanis soovitatud tugimeetmete planeerimine ja rakendamine (nt logopeediline õpiabi, individuaalne õppekava, üks-ühele õpe, koduõpe, jms)
Are Kooli tugisüsteemiga saab paremini tutvuda kui klikata SIINlink opens on new page
Vajaliku toe tagamisega Are Koolis saab paremini tutvuda kui klikata SIINlink opens on new page
Avaldatud 13.05.2022.
Viimati muudetud 11.09.2025.