Strateegiline tegevusplaan HEV lapse/õpilase märkamisel
Lapse/õpilase erivajaduse ilmnemisel käivituvad järgmised kaasava hariduse kontseptsioonist lähtuvad tegevused (vt ka PGS § 46 – 49link opens on new pagePGS § 46 – 49">, KELS § 14link opens on new pageKELS § 14">):
- Vestlus lapsega, vestlus lapsevanemaga;
- Ümarlaua läbiviimine;
- Individuaalse jälgimise kaardi avamine, pidev lapse/õpilase jälgimine ning suunamine/juhendamine;
- Lapsevanema nõustamine ja soovitused pöörduda Rajaleidja poole;
- Rajaleidja spetsialistide uuringud ning otsused (üldtugi, tõhustatud tugi, eritugi);
- Rajaleidja poolne REHA plaani koostamine ja edastamine lapsevanemale;
- Lapsevanemalt loa saamine plaaniga tutvumiseks ning plaanis soovitatud tugimeetmete planeerimine ja rakendamine (nt logopeediline õpiabi, individuaalne õppekava, üks-ühele õpe, koduõpe, jms)
Avaldatud 13.05.2022.
Viimati muudetud 03.10.2024.