Tugiteenused

 

Strateegiline tegevusplaan HEV lapse/õpilase märkamisel

Lapse/õpilase erivajaduse ilmnemisel käivituvad järgmised kaasava hariduse kontseptsioonist lähtuvad tegevused (vt ka  PGS § 46 – 49link opens on new pagePGS § 46 – 49">KELS § 14link opens on new pageKELS § 14">): 

  • Vestlus lapsega, vestlus lapsevanemaga;
  • Ümarlaua läbiviimine;
  • Individuaalse jälgimise kaardi avamine, pidev lapse/õpilase jälgimine ning suunamine/juhendamine;
  • Lapsevanema nõustamine ja soovitused pöörduda Rajaleidja poole;
  • Rajaleidja spetsialistide uuringud ning otsused (üldtugi, tõhustatud tugi, eritugi);
  • Rajaleidja poolne REHA plaani koostamine ja edastamine lapsevanemale;
  • Lapsevanemalt loa saamine plaaniga tutvumiseks ning plaanis soovitatud tugimeetmete planeerimine ja rakendamine (nt  logopeediline õpiabi, individuaalne õppekava,  üks-ühele õpe, koduõpe, jms)
Avaldatud 13.05.2022. Viimati muudetud 03.10.2024.