Tugiteenused
Strateegiline tegevusplaan HEV lapse/õpilase märkamisel
Lapse/õpilase erivajaduse ilmnemisel käivituvad järgmised kaasava hariduse kontseptsioonist lähtuvad tegevused (vt ka PGS § 46 – 49, KELS § 14):
- Vestlus lapsega, vestlus lapsevanemaga;
- Ümarlaua läbiviimine;
- Individuaalse jälgimise kaardi avamine, pidev lapse/õpilase jälgimine ning suunamine/juhendamine;
- Lapsevanema nõustamine ja soovitused pöörduda Rajaleidja poole;
- Rajaleidja spetsialistide uuringud ning otsused (üldtugi, tõhustatud tugi, eritugi);
- Rajaleidja poolne REHA plaani koostamine ja edastamine lapsevanemale;
-
Lapsevanemalt loa saamine plaaniga tutvumiseks ning plaanis soovitatud tugimeetmete planeerimine ja rakendamine (nt logopeediline õpiabi, individuaalne õppekava, üks-ühele õpe, koduõpe, jms)
Strateegiline tegevusplaan HEV lapse/õpilase märkamisel
Lapse/õpilase erivajaduse ilmnemisel käivituvad järgmised kaasava hariduse kontseptsioonist lähtuvad tegevused (vt ka PGS § 46 – 49, KELS § 14):
- Vestlus lapsega, vestlus lapsevanemaga;
- Ümarlaua läbiviimine;
- Individuaalse jälgimise kaardi avamine, pidev lapse/õpilase jälgimine ning suunamine/juhendamine;
- Lapsevanema nõustamine ja soovitused pöörduda Rajaleidja poole;
- Rajaleidja spetsialistide uuringud ning otsused (üldtugi, tõhustatud tugi, eritugi);
- Rajaleidja poolne REHA plaani koostamine ja edastamine lapsevanemale;
-
Lapsevanemalt loa saamine plaaniga tutvumiseks ning plaanis soovitatud tugimeetmete planeerimine ja rakendamine (nt logopeediline õpiabi, individuaalne õppekava, üks-ühele õpe, koduõpe, jms)